Dodací podmínky

1. Zboží je kupujícímu dodáno:

  • na adresu určenou kupujícím objednávce
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,
  • osobním odběrem v provozovně prodávajícího.

2. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.

3. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Zásilkovna platba kartou předem - 90,00 Kč s DPH

Zásilkovna platba na dobírku - 109,00 Kč s DPH

DPD platba kartou předem - 135,00 Kč s DPH

DPD platba na dobírku - 160,00 Kč s DPH 

Poštovné a balné pro Slovenskou republiku:

Zásilkovna platba kartou předem - 4,00 EUR s DPH 

Zásilkovna platba na dobírku - 6,00 EUR s DPH

DPD platba kartou předem - 8,00 EUR s DPH

DPD platba na dobírku - 10,00 EUR s DPH

Za opakované dodání se účtuje navýšení v podobě sazby za poštovné, které bylo zadáno v objednávce.

4. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího.

7. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
8. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

9. Doba doručení zásilky se odvíjí od vytíženosti naší společnosti a také je závislá na podmínkách přepravce.
Běžně expedujeme z našeho skladu do 3 pracovních dnů a pokud má přepravce stanoveno doručení do druhého dne tak by odpovídala nejhorší doba doručení k zákazníkovi do 5 pracovních dnů. Pokud zboží nutně potřebujete dříve, doporučujeme si zavolat na telefon +420 518 344 501 a dohodnout si předběžné vychystání zboží.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení