Reklamace a vratky

1. 2.

Vyplňte vratkový formulář

Vyplňte elektronický reklamační formulář. K vyplnění Vám bude stačit číslo objednávky a Váš e-mail. Zbytek jednoduše dohledáte z načtené objednávky ze systému.

Pečlivě zabalte odesílané produkty

Reklamované zboží nám zašlete zpět. Oceníme, pokud nám do balíčku vložíte vaše číslo objednávky nebo vaše jméno (stačí napsat tužkou na papír), abychom zásilku co nejrychleji identifikovali.

Zboží zabalte tak, aby během přepravy nemohlo dojít k jeho poškození. Využijte noviny nebo bublinkovou fólii pro křehčí produkty.

3. 4.

Balíček zašlete k nám

Balíček zašlete na adresu MOTOMAX, s.r.o., Anenská 405/7, 695 01 Hodonín.

Ideálně na balíček napište viditelně REKLAMACE/VRATKA a Vaše jméno. Urychlí to tak celý proces.

Vyčkejte na vrácení peněz

Do 30 dnů vaši reklamaci vyřešíme. Uděláme maximum, aby to bylo rychleji. V případech, kdy nejsme odkázáni s vyřešením reklamace na výrobce, můžete zpracování očekávat v rámci jednoho týdne.