Reklamace, vrácení zboží nebo zkušenost s výrobkem
Vše vyřešíte přehledně na této stránce. Stačí si vybrat, kde jste výrobek zakoupili – podle toho vás navedeme správnou cestou.
1. Nakoupili jste přímo na e-shopu www.motomax.cz?
Pokud jste objednávali přímo u nás, použijte náš rychlý reklamační a vratkový systém. Stačí zadat číslo objednávky a systém vás provede celým procesem.
Spustit reklamační formulářCo dál?
Po vyplnění formuláře prosím pečlivě zabalte výrobek a zašlete jej na naši adresu:
MOTOMAX
Anenská 405/7
69501 Hodonín
E-mail: objednavky@motomax.cz
Telefon: 518 344 501
2. Zakoupili jste náš výrobek jinde?
I v tomto případě se o vás postaráme – pokud jde o originální výrobek značky MOTOMAX, můžete jej reklamovat přímo tady. Nebo se s námi chcete jen podělit o vaši zkušenost s výrobkem? Obojí jde snadno.
Jak poznáte náš originální výrobek?
- červené logo „M“ přímo na výrobku (je-li možné),
- balení v kartonové krabičce nebo potištěném sáčku s naším "eMkem",
- červená etiketa s adresou www.motomax.cz/reklamace.
Poznámka: Reklamace touto cestou je určena výhradně pro výrobky značky Motomax.
Co chcete udělat?
1) Chci sdílet svou zkušenost s výrobkem
Máte chuť nám napsat, jak vám výrobek slouží? Co vás potěšilo, co nefungovalo, co by šlo vylepšit? Zajímá nás to.
Ať už je zkušenost pozitivní nebo negativní – každá zpětná vazba nás posouvá dál.
Za váš názor vám navíc jako poděkování zašleme malý dárek.
2) Chci reklamovat výrobek Motomax, který jsem nezakoupil u vás, ale v jiné prodejně nebo na jiném e-shopu
Výrobek nefunguje tak, jak má? Vyplňte reklamační formulář.
Posoudíme stav a pokud bude reklamace oprávněná, výrobek nahradíme, opravíme nebo vrátíme peníze.
Můžeme požadovat jeho vrácení zpět – vše vám ale vysvětlíme krok za krokem.
Jak reklamaci řešíme?
- Všechny Vámi dodané fotografie a informace pečlivě posoudíme v co nejkratším možném termín a ozveme se Vám s návrhem řešení
Potřebujete poradit?
Napište nám na info@motomax.cz.
